Chcete na veletrhu najít zaměstnání? Zajímají vás nabídky praxí a trainee programů? Chcete omrknout zaměstnavatele a vytipovat si do budoucna toho pravého? Nebo si jen udělat obrázek o tom, jak aktuálně vypadá trh práce a co může nabídnout konkrétně vám?

Získejte na veletrhu informace, které vás zajímají. Nastavte si správně své cíle. 

Pojďte na to SMART 

Abyste si z veletrhu odnesli co nejvíce, je dobré si ještě před jeho konáním stanovit konkrétní cíle. K tomu je skvělé využít metody SMART, jejíž název je zkratkou pro slova: 

✔️ Specific (specifický) 

✔️ Measurable (měřitelný) 

✔️ Achievable (dosažitelný) 

✔️ Realistic (realistický) 

✔️ Time-bound (časově ohraničený) 

Každé z těchto slov popisuje jednu z podmínek, které by měl správný cíl naplňovat. A platí to taky pro ten váš veletržní. 

Jak může váš cíl vypadat? 

Během veletržního dne je snadné se ztratit v obrovském množství možností a informací. Právě konkrétní cíl vám tak může posloužit jako kompas k tomu, abyste získali a našli vše, co potřebujete a hledáte. Zamyslete se proto nad tím, co od své návštěvy JobChallenge očekáváte.

Chcete si vyzkoušet, jaké to je, když se s vámi baví zástupce firmy? Pak by váš cíl mohl znít zhruba takto: 

Do konce veletržního dne si promluvím alespoň se třemi zástupci různých společností. 

Takový cíl je specifický (víte, co konkrétně máte udělat), snadno jej můžete měřit (chcete se zapojit do tří rozhovorů), je dosažitelný (dá se to zvládnout),  realistický (je to ve vašich možnostech) a zároveň má jasný limit splnění (do konce veletržního dne). 

 

Podobných cílů si můžete stanovit více. Může se jednat o předání vašeho životopisu, získání odpovědí na konkrétní otázky nebo cokoli dalšího, co v rámci kritérií SMART cíle budete chtít.