Generali Česká pojišťovna a.s.

SERV
EKON
OBCH
ADMI
PART-TIME
HAND

O nás

Generali Česká pojišťovna představuje moderní finanční instituci se silnou znalostí českého trhu a mezinárodním zázemím. Její kořeny sahají hluboko do 19. století.

Jsme univerzální pojišťovnou, která nabízí profesionální a praxí prověřená řešení pro široké spektrum klientů – od běžných lidí, drobných živnostníků, přes malé a střední podniky až po velké společnosti nebo města a obce. Díky možnosti připravit pojištění plně odpovídající potřebám klienta si u nás vybere opravdu každý.

Generali Česká pojišťovna je snadno dostupná napříč celou Českou republikou, a to nejen ve velkých městech, ale i v těch menších. Zhruba 4 000 zaměstnanců a 5 000 obchodních zástupců je připraveno pomoci klientům s řešením jejich specifických potřeb.

Máme zhruba 4 miliony klientů, spravujeme více než 9 milionů pojistných smluv a náš tržní podíl na domácím trhu dosahuje 28,7 %.

Nabízíme

  • Zajímavou a odbornou práci pro jedničku na trhu.
  • Možnost odborného růstu a osobního rozvoje.
  • Týden dovolené navíc, dalších 5 dní volna pro osobní nebo zdravotní účely a 2 dny na dobročinné aktivity.
  • Tréninkové a vzdělávací aktivity.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní spoření.
  • Benefitní systém Cafeterie a stravenky.
  • Sportovní a kulturní aktivity pro zaměstnance, MultiSport kartu.
  • Zvýhodněné podmínky na naše produkty a mnoho dalšího.

Požadujeme

  • Chuť učit se novým věcem - to je pro nás nejdůležitější.
  • Ochotu dále se vzdělávat a získávat zkušenosti od seniornějších kolegů.
  • Velmi dobré komunikační schopnosti se zaměřením na cíl.
  • Proklientské myšlení a schopnost přizpůsobit se změnám.
  • Vysoké pracovní nasazení a proaktivitu.

Přijímací proces

Všechny námi obsazované pozice je možné nalézt na našich Kariérních stránkách, kde se lze přes tlačítko "Odpovědět" přihlásit na danou pozici. Uchazeče, kteří splňují kritéria pozice, oslovíme a pozveme na výběrové řízení. Ta u nás probíhají formou individuálních rozhovorů nebo assessment center. Součástí mohou být také odborné i jazykové testy nebo dotazníky pro posouzení osobnostního profilu uchazeče.

Doprovodné informace

  • Jsme tým, který má chuť pracovat a být úspěšný.
  • K tomu nám slouží moderní pracovní prostředí a nástroje komunikace.
  • Nežijeme pouze prací, rádi se setkáváme i mimo naše pracoviště.
  • Využíváme flexibilní pracovní dobu. V některých případech, kde to organizace práce umožňuje, i zkrácené úvazky či práci z domova.
  • Rádi sportujeme a poměřujeme naše síly na letních sportovních hrách a v zaměstnanecké lize.
  • A nezapomínáme pomáhat i potřebným okolo nás. Organizujeme dobrovolnické akce, které vychází z celkové koncepce sociální odpovědnosti Generali České pojišťovny.
  • Jsme skutečnými profesionály ve svém oboru a každý den pracujeme na našem dalším zlepšení.

 

Pozice pro absolventy

  • Likvidátor pojištění v oblasti
    • motorová vozidla
    • majetek a odpovědnost
    • čelní skla
    • životní, úrazové a nemocenské pojištění
    • zemědělství
  • Specialista péče o klienty ve správě smluv či Referent digitalizace (back office)
  • Telefonní specialista pro odchozí hovory
  • Pracovník příchozí linky v komunikačním centru

Mnoho dalších absolventských i specializovaných pozic obsazujeme i na centrále společnosti v Praze.