Y Soft Corporation, a.s.

IT
SERV
ADMI
PART-TIME
HAND

O nás

Přestože je Y Soft se 17 pobočkami po celém světě dnes už opravdovou globální firmou, zůstáváme věrni zemi našeho původu, České republice. U nás tak můžeš pracovat pro centrálu a být přímo u zdroje všeho dění.

Dáváme lidem příležitost pracovat na zajímavém produktu, který v sobě kombinuje vývoj Softwaru a Hardwaru. Naším hlavním produktem je platforma pro workflow řešení Y Soft SafeQ.  Ta slouží  k řízení, optimalizaci a zabezpečení tiskových a digitálních procesů. Pro školy jsme navrhli unikátní řešení pro správu 3D tisku. Při naší práci využíváme nejmodernější technologie a neotřelé nápady nezakládáme do šuplíku, ale uvádíme je do praxe. Flexibilita pracovní doby a rozmanitost úkolů jsou pro nás samozřejmostí.

Zakládáme si na tom, že naši zaměstnanci k sobě pasují svou povahou a smýšlením, a proto je u nás naprosto běžné, že se z kolegů stávají dobří kamarádi. Ať už jsou to společné páteční snídaně, firemní oslavy nebo jen pivo po práci, ve Y Softu se budeš vždy cítit jako mezi přáteli. Pokud se tedy chceš do práce každý den těšit a pracovat s lidmi, kteří mají drive, nikdy tě neodmítnou a neřeknou ne, máme ti co nabídnout.

Myslíš si, že přeháníme? Přijď se přesvědčit na náš stánek na vlastní kůži a poznej kulturu české firmy, která je tělem vyspělý globální hráč, ale duší stále mladý startup.

Nabízíme

Vedle rozsáhlé nabídky benefitů, kam patří i možnost volného užívání našich 3D tiskáren nebo dog friendly office, ve Y Softu nabízíme především smysluplnou a nerutinní práci. U náš máš možnost pracovat na zajímavém produktu s využitím moderních technologií. Naše firemní cíle jsou ambiciózní a tak máme vysoká očekávání spojená s výkonem našich zaměstnanců. Odměnou za dobře odvedenou práci jsou pak kvartální bonusy a dny volna navíc. Nové a neotřelé nápady u nás nikdy nezapadnou, naopak je rozvíjíme a často uvádíme do produktu.

 

Požadujeme

Y Soft je původně brněnský startup, který vyrostl do globálních rozměrů. Máme zákazníky a kolegy po celém světě a proto je naším komunikačním jazykem angličtina. Bez znalosti alespoň na úrovni B2 se u nás neobejdeš. U kandidátů hledáme soulad s naší firemní kulturou. Její podstata je shrnuta do 6 bodů - six attitudes - Be Accountable, Be Enthusiastic, Be Driven, Be Ethical, Be Energetic, Be Open. Více o naší kultuře se můžeš dozvědět zde: https://www.cocuma.cz/company/y-soft/

Přijímací proces

Proces výběrového řízení je ve Y Softu vícekrokový, obsahuje telefonát s recruiterem a dvě osobní setkání u nás ve společnosti. V prvním kole se potkáš s přímým manažerem pro danou roli a spolu prodiskutujete tvé znalosti a zkušenosti a náplň dané pracovní pozice. V druhém kole ti mohou být kladeny otázky zaměřené na očekávání spojená s prací ve Y Softu a pracovními cíly. Podle typu dané role může být součástí výběrové řízení technický test, nebo test znalostí Excelu.

Pozice pro absolventy

Y Soft má v Brně své hlavní sílo a nachází se zde i vývojová oddělení. Pracovní příležitosti vhodné pro absolventy tak vznikají napříč společností v oddělení technického vývoje, zákaznické podpory, ale i financí, marketingu, obchodu a HR. 

 

Nabízené programy

Uvědomujeme si, jak důležitý je pro studenty během studia kontakt s praxí, proto máme vlastní program ARUR (Applied Research and University Relations), který poskytuje příležitost k profesionálnímu růstu již během studia. Nechceme však, aby se studenti věnovali praxi na úkor svého studia. Díky spolupráci chceme posílit jejich motivaci ke studiu a ukázat, že efektivní řešení reálného problému se často neobejde bez  teoretických základů.

 Za posledních 8 let bylo ve spolupráci s Y Softem zpracováno a úspěšně obhájeno 80 bakalářských a magisterských prací.

Studenti, kteří u nás absolvovali  praxi nebo stáž, získávají trvalá místa buď u nás nebo u jiných technologických společností, často s lepšími výchozími podmínkami než jejich vrstevníci.

 

Kontakt

Tereza Sloupenská
+420 730 131 866
recruiter@ysoft.com

Y Soft Corporation, a.s.
U Kněžské louky 2151/18
130 00
Praha 3, ČR